Szkolenie grupowe social media

Nowi Klienci czy silna marka — dlaczego chcesz wkroczyć na media społecznościowe?

Cześć, tutaj Anna.

Prowadzenie własnego salonu fryzjerskiego nauczyło mnie, że nie wystarczy doskonalić umiejętności i po prostu robić dobrej roboty. Trzeba jeszcze wiedzieć, jak dotrzeć do ludzi, którzy powiedzą „wow!” i chętnie usiądą na Twoim fotelu. Jak to zrobić? Ja już wiem! Dzielę się tą wiedzą i wskazówkami na szkoleniu z social media. Dołączysz? Dowiesz się, jak promować fryzjerski biznes w sieci.

Co daje szkolenie grupowe z mediów społecznościowych?

To krok w stronę rozpoznawalnego salonu fryzjerskiego. Odważysz się?

  • nauczysz się, jak pokazać się w mediach społecznościowych — wybijesz się w branży beauty
  • dowiesz się, jak zdobywać nowych Klientów — nawet jeśli nigdy nie prowadziłaś profilu na Facebooku ani Instagramie
  • przekonasz się, że robienie zdjęć włosów nie jest trudne — przećwiczysz szukanie pięknych ujęć
  • sięgniesz po wiedzę, dzięki której Hair Me Up zaistniało w internecie — teraz kolej na Ciebie!
  • zaoszczędzisz czas — stworzysz plan działania w mediach społecznościowych i zaczniesz działać pewnie

Zobacz, jak działać, aby włosy prezentowały się dobrze i na świeżo po zrobieniu fryzury, i w internecie.

Dlaczego warto wybrać szkolenie z mediów społecznościowych?

Mamy dla Ciebie różne szkolenia. Nauczysz się koloryzacji i czesania. Poznasz techniki, metody, trendy i dobre praktyki. Wymienisz się doświadczeniami z ludźmi z branży.

Często do salonów fryzjerskich zaglądają wciąż te same osoby. Jak dotrzeć do nowych klientów? Dlatego warto wziąć udział w tym szkoleniu — odpowiadam w nim na to pytanie.

Czy szkolenie z mediów społecznościowych jest dla mnie?

Cały Twój dzień to upięcia, strzyżenia i czesanie? Nie masz czasu na Facebooka i Instagrama, ale chciałabyś zaistnieć? Działaj tam, gdzie ludzie spędzają czas — w socialach. Zróbmy tak:

  • odpowiedz szczerze na poniższe pytania
  • podlicz odpowiedzi 
  • połowa lub więcej z nich brzmi „TAK!”? Zapisz się na szkolenie. Sam/a przyznasz, że było warto

Teraz chcę:

  • tworzyć mocną wizytówkę mojej marki w sieci — TAK! / nie
  • zdobywać nowych, zadowolonych Klientów — TAK! / nie
  • pracować w tym konkretnym salonie fryzjerskim, który cieszy się dobrą opinią i jest znany w bliższej oraz dalszej okolicy — TAK! / nie
  • inspirować Klientów oraz innych fryzjerów — TAK! / nie
  • pokazać, że stawiam na jakość i w ten sposób budować zaufanie Klientów — TAK! / nie
  • mieć zawsze pod ręką portfolio moich fryzur — TAK! / nie

Teraz to tylko marzenie, a po szkoleniu… codzienność. Dostaniesz sposoby i narzędzia, które działają. Wykorzystasz je, aby rozwinąć się w internecie?

strzałka hairmeup-2

Po szkoleniu:

  • stajesz się pierwszą osobą, która przychodzi do głowy na myśl o pięknych włosach
  • masz silną markę w sieci — Klienci sami do Ciebie przychodzą, a grafik pęka w szwach
  • inspirujesz stworzonymi przez Ciebie kolorami,
  • jesteś znana jako osoba, która wie, co robi i robi to dobrze — świadczą o tym realizacje, które umieszczasz na Instagramie i Facebooku

Ile kosztuje szkolenie z mediów społecznościowych?

Nauka mediów społecznościowych kosztuje tylko 590 zł netto. Ilu nowych Klientów musisz zdobyć, aby ta kwota Ci się zwróciła? Rzuć nam wyzwanie na szkoleniu — sprostamy mu!

Zapisuję się na szkolenie!

    Strona korzysta z plików cookies. Są to pliki pozwalające na korzystania z narzędzi analitycznych, marketingowych oraz społecznościowych.
    Rozumiem i akceptuję