Cześć, tutaj Anna.
Prowadzenie własnego salonu fryzjerskiego nauczyło mnie, że nie wystarczy doskonalić umiejętności i po prostu robić dobrej roboty. Trzeba jeszcze wiedzieć, jak dotrzeć do ludzi, którzy powiedzą „wow!” i chętnie usiądą na Twoim fotelu. Jak to zrobić? Ja już wiem! Dzielę się tą wiedzą i wskazówkami na szkoleniu z social media. Dołączysz? Dowiesz się, jak promować fryzjerski biznes w sieci.
To krok w stronę rozpoznawalnego salonu fryzjerskiego. Odważysz się?
Zobacz, jak działać, aby włosy prezentowały się dobrze i na świeżo po zrobieniu fryzury, i w internecie.
Mamy dla Ciebie różne szkolenia. Nauczysz się koloryzacji i czesania. Poznasz techniki, metody, trendy i dobre praktyki. Wymienisz się doświadczeniami z ludźmi z branży.
Często do salonów fryzjerskich zaglądają wciąż te same osoby. Jak dotrzeć do nowych klientów? Dlatego warto wziąć udział w tym szkoleniu — odpowiadam w nim na to pytanie.
Cały Twój dzień to upięcia, strzyżenia i czesanie? Nie masz czasu na Facebooka i Instagrama, ale chciałabyś zaistnieć? Działaj tam, gdzie ludzie spędzają czas — w socialach. Zróbmy tak:
Teraz chcę:
Teraz to tylko marzenie, a po szkoleniu… codzienność. Dostaniesz sposoby i narzędzia, które działają. Wykorzystasz je, aby rozwinąć się w internecie?
Po szkoleniu:
Ile kosztuje szkolenie z mediów społecznościowych?
Nauka mediów społecznościowych kosztuje tylko 590 zł netto. Ilu nowych Klientów musisz zdobyć, aby ta kwota Ci się zwróciła? Rzuć nam wyzwanie na szkoleniu — sprostamy mu!